navigation

mandag den 12. september 2011

12.09.11

Hey guys

Nå, det har da været en dejlig weekend? I mit tilfælde har den været lidt af hver, har haft det noget så skønt, og så blev man syg! 

I lørdages gik Mathias og jeg i gang med at gøre lejligheden ren, og da vi så holdte en pause skrev Lasse og spurgte om han måtte komme forbi ~ så resten af dagen var Lasse her. 

Søndagen startede så med at jeg åbenbart havde sovet mega underligt, så havde ondt i ryggen (kunne overhoved ikke bukke mig eller noget -.-). Dog var det virkelig dejligt lige at spille lidt ac multiplayer sammen med Mele og Jeanne <3 
Hen på eftermiddagen tog Mathias og jeg så hen til hans far hvor vi skulle spise aftensmad (skide hyggeligt, men vi kom alt for sent hjem og fik det bare værre og værre) 

I dag stod jeg så op i god tid så jeg kunne nå at gøre mig klar til skole, cyklede så derop og fik derefter en sms med at timerne i dag var aflyst ~ så jeg cyklede da hjem igen -.-

Lige nu har jeg så spillet lidt ac multiplayer, og blevet mindet om hvorfor jeg hader "wanted" ~ fuck hvor er den game mode belastende, vil meget hellere spille "manhunt" :c !  

jeg har også prøvet at se om jeg kunne finde et par støvler til mit harlequin cosplay da jeg ikke har overskuddet til at skulle sy dem selv, og da jeg ellers er ret nærig og mega træt af at få told på mine ting, har jeg valg at glo på amazon efter nogen, og har nu fundet et par stykker, 


Første par.

Helt klart dem jeg syntes bedst om, men ved ikke om jeg skulle ha fundet et par sorte i stedet (yay for at tøjet og sådan skifter farve hele tiden :c )







Andet par..
Jeg ved ikke helt med dem her.

Kan godt lide det materiale de er lavet i, men syntes de er for lyse i det :c 







Hvad syntes I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar