navigation

onsdag den 14. september 2011

14.09.11

Hej guys.

I den sidste uges tid har jeg ligget med influenza, hvilket er noget så nedern! Især fordi, at i går følte jeg, at jeg havde fået det bedre, så så frem til at skulle i skole i dag, men sådan skulle det ikke gå. Da jeg vågnede imorges havde jeg det mega røv og tænkte "nå! Så prøver jeg da lige at drikke en hel masse vand, sluge et par piller og tage et varmt bad", hvilket ikke hjalp på nogen som helst måde, hvilket det plejer at gøre, så på hovedet i seng igen ~ yay/FU! 

I går skrev Camilla fra klassen så også at Kim havde fundet en virksomhed vi kunne lave semester eksamens projet om, hvilket var virkelig awesome - så efter at ha googlet firmaet lidt var man helt hyped på ideen, så nu håber jeg bare at skolen og virksomheden siger god for at vi må lave projektet :D!  

Ellers, har jeg også fået set 3 animer færdig! fu yea! (eller noget -.-)

Kaichou wa Maid-sama!
Rigtig sød serie, men syntes dog stadig at mangaen er bedre

Vampire Knight Guilty
 
 Jeg havde faktisk aldrig troet at jeg ville begynde at se Vampire knight igen,
men blev ret grebet af den igen faktisk ._. !!!!

Spice and wolf II
ZzZzzZ.....Den ser jeg aaaaaldrig igen.. ! 
(dog er jeg glad for at jeg fik taget mig sammen til at se den færdig)

Og så skal jeg ellers til at se full metal panic færdig nu.
tror jeg... mangler åbenbart kun 4 afsnit af serien fandt jeg ud af,
så kan vel lige så godt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar