navigation

søndag den 25. september 2011

29.09.11

hej guys. 

I fredages var mig og min gruppe henne og besøge den virksomhed vi skal lave projekt om til vores 3. semester eksamen. De var virkelig søde og var helt med på de ideer vi havde - hvilket er super fedt! (nu mangler vi så bare lige  fra skolens side af, at få at vide hvilke kriterier der egentlig er for opgaven). 

Den eneste ulempe der er ved den virksomhed er faktisk at den ligger i Maribo, og jeg er ikke sikker på at skolen refunderer togbilletter :c så skal ca smide 100 kr ud af vinduet for en tur-retur billet hver gang vi skal til møde med dem, hvilket jeg er ret utilfreds med. 

Nå, men ellers gik weekenden med at fredag eftermiddag tog vi hjem til Mathias mor, hvor vi spiste aftensmad og sov til lørdag. Om lørdagen tog vi så ud for at købe en fødselsdagsgave til min morfar som vi skulle til fødselsdag hos samme dag (bedre sent end aldrig med at købe gave -.-). I og for sig er jeg ikke så glad for familie fødselsdage, da jeg ikke snakker med over halvdelen til hverdag, men det var nu alligevel hyggeligt. Jeg sad ved siden af min farmor og Dreas, hvilket gjorde at det nok endte med en hel masse uforståelig random snak, ~ og nogle små sjus'er ...
Da det så blev aften forsvandt alle gæsterne lige pludselig, så det endte med at Mathias og jeg, hjalp min mormor og morfar med at rydde væk og sætte møbler på plads (de endevender seriøst deres hus hver gang de skal holde fest.. geeez old people.. x_x ).

Efter vi havde hjulpet dem tog vi så hjem til mine gamle hvor vi fik aftensmad, stenede lidt tv og så kørte vi ellers hjem igen. ~ 

Søndag gik så med... ja, ikke rigtig noget. Jeg sad og var pisse forkølet og prøvede at fokusere på at spille Dragon age igennem igen, men det gik vidst ikke så godt xD 
Og nååe ja, jeg er åbenbart blevet spurgt om at være med i en blog serie på GameReactor der hedder "ugens gæst", hvilket er lidt underligt, da jeg ikke rigtig er så aktiv derinde mere, men ja.. skal nok blive sjovt, selvom jeg virkelig var en idiot til at svare på alle de der underlige spørgsmål xD

I dag er timerne i skolen så aflyst, og resten af ugen skal de andre fra klassen på innovation camp (er blevet fritaget pga. min gigt), så skal først i skole igen om en uge ~ yay, eller -.- 

men det var alt for nu.. baj baj <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar