navigation

torsdag den 15. september 2011

15.09.11

Hej guys! 

I går blev jeg så hentet af min far, da jeg som sagt stadig var syg og ikke syntes det var så sjovt bare at ligge derhjemme og stene. 
Min mor lavede så noget rigtig dejlig aftensmad (ved ikke hvad det hedder), som jeg ikke har fået i laaaang tid (har faktisk ikke fået det i over et år, da mathias ikke kan li' retten :c )

Da det så blev aften troede jeg at jeg skulle se Desperate housewives, men nej nej, sådan skulle det ikke gå, for der var nemlig valg lort D: ! så vi satte little fockers på i stedet for og så den, og så var det ellers på hovedet i seng igen. 

I dag vækkede min far mig så kl 9, hvilket jeg ikke just var tilfreds med, da mit hovede virkelig havde brug for at sove mange timer mere, og for at gøre alt bedre var der åbenbart lukket for vandet, så intet varmt bad til mig i første omgang :c .. ellers gik resten af formiddagen meget stille og roligt, kunne ikke rigtig foretage mig så meget. 
Hen af middag besluttede far og mig så, at bage muffins til mor kom hjem, hvilket var noget så komisk (min far er seriøst en hat til alt nogen gange). Så kom mor så hjem, vi åd muffins, og så skulle de op og stemme til valget, hvorefter de kørte mig hjem. 

Da mathias så kom hjem fra arbejde, tog vi så hen til den skole vi skulle stemme ved. Damn den var svær at finde og så når man kommer derhen ligner det overhoved ikke en skole, men mere en lukket afdeling.. D: !

Nå, men det skal måske lige siges at dette er første gang jeg har måtte stemme!!! så jeg fattede virkelig intet af hvad der foregik og gik da også helt i panik over hvor det egentlig var at man ville sætte sit kryds ~ men det blev sat og nu er det overstået. (og nej i får ikke at vide hvem jeg har stemt på!)

og så tid til en rigtig gang "dggdjdsjægds lægd gsld gæad gksædg...!"

I dag ville jeg så have bestilt ACR animus edition, så først skrev jeg til coolshop for at få at vide om de ville få den hjem, og derefter gloede jeg lige ubisofts hjemmeside igennem for at se hvor de egentlig sendte deres ting fra, da det åbenbart så ud til at deres ting ville blive sendt fra USA, og er ikke just så meget for at købe ting fra non-europa mere, da det altid bliver taget i tolden :c

Coolshop var super flinke og svarede at de ikke ville få den udgave da den var "one shop only eksklusive", så der ville jeg ikke kunne få den.

Og så svarede ubisoft så.. hvilket var et meget underligt svar.... de kunne åbenbart ikke besvare mit spørgsmål så de linkede bare videre til en anden ubisoft side... fint nok, jeg trykker på linket og hvad kommer jeg frem til? .. noget om driver problemer.. jamen det hjalp da meget... tak ubisoft.. tak for ingenting! og hvor er det dog rart at dem der sidder og styre webshoppen ikke ved hvor deres egne varelagere ligger -.- altså det var jo ikke fordi jeg spurgte om en adresse.. jeg spurgte bare om den lå i USA eller Europa D: christ..!

nå men nu gider jeg overhoved ikke have animus edition, så har bestilt collectors edition fra amazon i stedet for! hvilken jeg kan få til 400 ca. (den koster 600 på ubisofts hjemmeside åbenbart oO) og så har jeg ønsker mig den der fancy bog der hørte med til animus edition af de gamle til jul, da den kan købes seperat på ubiworkshops hjemmeside.. (elsker seriøst den side... selvom den ligger i canada, har jeg aldrig fået taget noget derfra i tolden .. fu yea!) ! xD 

nå men det var vidst alt for mig i dag... take care <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar