navigation

søndag den 26. februar 2012

26.02.12

Hey guys ... 

så er weekenden næsten overstået :C 

Nå men i fredages kom Steven som sagt forbi. Det var egentlig meningen at vi skulle have gamet hele aftenen, men det endte med, at vi kun fik spillet lidt final fantasy XIII-2, og så ellers få set noget tv og snakket.. !! pisse hyggeligt... og så havde Steven, alan wake med som jeg have fået lov til at låne.. \o/ .. dog ved jeg stadig ikke helt om jeg tør spille det :C ..

Om lørdagen tog mathias og jeg så hjem til mine gamle, for at fejre min bror. Det var en rigtig hyggelig aften, hvor vi fik varm kakao, boller og lagkage... ! vi sov der så og tog så hjem ved middags tid i dag.. 

Ellers.. har jeg siddet og gloet på cosplays igen... (igen, igen, igen, igen) ... da jeg stadig prøver at finde noget jeg har lysten til at cosplaye.... jeg overvejer stadig SoulCalibur V, men syntes ikke rigtig at jeg har overskudet til det... så der AC, men jeg har stadig lyst til at genbruge Harlequin i stedet for at lave noget nyt (da jeg virkelig syntes det er synd, at jeg har lagt så mange kræfter i det, og så kun har brugt det en gang) ... og så overvejer jeg også Lebreau fra FF XIII...dog ved jeg ikke helt endnu om det ender med Lebreau eller AC... men det er godt nok fristende at lave Lebreau til j-popcon.... 

*** 

ej.. jeg fandt også lige en assassins creed blog challenge... så den vil jeg da lige dele med jer :3 

AC: Day 1. Favourite Game
Den er virkelig svær...men tror at mit über ynglings af dem, må være 2'eren og derefter kommer revelations... det i hvert fald de to spil der har fået mig til at tude mest... <3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar