navigation

mandag den 27. februar 2012

27.02.12

AC Day 2. Favourite Character
Uh, der er jo en del.... men her får i et par stykker....først og fremmest er der Federico - Ezios bror... damn han er så sød og dejlig og med alt for kort.. I luff him soooo much :C .... <3 <3 <3 <3 <3 Så er der også Altaïr... den dejlige arrogante skiderik, som jeg kommer til at savne <3 <3 <3 .... og så er der Shaun... awww... elsker at han er sådan en selvhøjtidelig nar... !!

ja.. elsker selvfølgelig dem alle sammen.. også selvfølgelig Ezio... <3 <3 selv når han er over 50 er han dejlig.. <3 <3

**** 

Ellers... I dag har jeg haft det noget så dårligt.. hvilket gjorde at det ikke var så rart at være i skole :C .. men heldigvis havde vi rigtig tidligt fri!! :D Håber bare at jeg har det bedre imorgen.. !!!

Fandt også ud af i dag, at de sko jeg ville have haft til mit miss martian cosplay, som har været ja.. udsolgt længe, men nu er kommet tilbage igen, ikke kan sendes til Danmark :C .. hvilket er viiiirkelig nedern.. da de var viiirkelig perfekte..!!! 


nåe.. ja.. jeg havde egentlig opgivet at finde en ny lejelighed i nykøbing.. men nu er jeg gået igang med at lede igen.. da min overbo driver mig noget så grusomt til vanvid..så håber snart der kommer en lejelighed der er til at betale... (og hvor man evt bor højest oppe.. så der ikke er nogen overboer >>)

nå.. men tror det var alt for i dag... see ya..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar