navigation

tirsdag den 28. februar 2012

28.02.12

AC Day 3. Least Favourite Character
Abbas >:C ...måske er der en meget god grund til at han er som han er, men ih hvor er han bare irriterende..!!!

***
Egentlig har jeg ikke så meget at fortælle lige nu.. keder mig bare total meget i psykologi, så tænkte jeg lige ville skrive en røv syg blog .. høhø... 
Efter skole skal jeg med klassen ud og bowle, og bagefter skal vi hen på skolen og spise... hvilket jeg ser meget frem til.. Dog er jeg ekstrem træt da jeg ikke har sovet i nat - pga min overbo igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen.. syntes de skulle larme hele natten.. >.> ... 

Så når jeg engang kommer hjem, tror jeg bare at jeg går direkte i seng.. selvom den nye ac dlc udkommer i dag... :c men så er det godt at man har en fridag imorgen, så kan jeg bruge dagen på at spille det! - glæder mig <3 

I den seneste tid har jeg ikke rigtig haft en tegnestil, som jeg føler repræsentere mig - dog føler jeg heller ikke rigtig at jeg har motivationen til at finde ud af hvordan min tegnestil er.. Jeg får faktisk overhoved ikke færdiggjort nogle af de tegninger jeg går i gang med.. :/ 

Så pt har jeg kun fået lavet en meget sølle skitse lineup af min OC alex... dog skal der laves meget om.. og stregerne skal også laves pænere.. men here we goes.. 
Og før i siger.. "heey.. mangler han ikke nogle fingre..." .. nej.. det gør han ikke.. 

nå .. tror det var alt for i dag.. see ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar