navigation

onsdag den 29. februar 2012

29.02.12

AC Day 4. Altair, Ezio or Desmond?
HA.. den er... ikke let :C.. .. men tror det må blive Altaïr.. .. og dernæst Ezio.. og så Desmond kommer haltende bagefter xD <3 

*** 

I går var der så ryste-sammen-tur med min nye klasse... hvilket var ufatteligt hyggeligt... først var vi ude og bowle.. og derefter var vi henne og spise på skolen... <3 <3 elsker min nye klasse.. sådan nogle fantastiske retarderede mennesker.. xD !!!!

I dag.. har jeg så gået og været meeega sløj.. har faktisk ikke lavet noget overhoved.. u-u ... ud over at spille den nye dlc til ACR.. (selvom jeg fik det dårligt af det) .. men gaart hvor var den dog fantastisk... !!! man fik svar på en hel masse løse ender.. hvilket var så fantastisk... dog kom der også nogle nye mysterier... hvilket jeg er lidt utryg ved... MEN.. jeg glæder mig til at se hvordan det hele ender i AC3 ..!!!!!

I morgen... tror jeg ikke rigtig at jeg kommer i skole... >.> har ikke lyst til at sidde (læs "ligge hen over bordet") og bare være ved at dø.... 

nå men take care <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar