navigation

tirsdag den 6. marts 2012

06.03.12

nå jeg er vidst lidt bagud med den der ac blog something.. såååe nu får i liiige en lille smøre med det til at starte med.. 

AC Day 5. Favourite Book or movie:
Bog: The secret crusade... Man får sådan et stort indblik i hvorfor Altaïr er som han er, og jeg sad næsten og tudede konstant... <3

Film: AC Embers... selvom den er lavet på en mærkelig måde, kan jeg godt li den.. og man sad da også med tårer i øjnene til slutningen.. <3

AC Day 6. Favourite weapon:
hm.. hidden gun... elsker virkelig den lyd den laver når man affyrer den.. og så er det viiiirkelig awesome at kunne stå pisse langt væk og så bare skyde sine fjender.. mwuhahahahaha...

AC Day 7. Favourite Outfit: 
Ezios trubadur outfit var viiirkelig sødt.. høhøhøhøhø... xD .. ej mere seriøst tak... jeg ved egentlig ikke om jeg har et fav. outfit .. eller rettere jeg kan ikke bestemme mig for hvad det dog skulle være.. 

AC Day 8. Assassins or Templars?: 
Den er svær... holder med begge? ... ved godt at tempelridderne bliver set som de "onde".. men jeg kan nu meget godt li' dem :3

AC Day 9. Favourite Quote: 
"it is a good life we lead, brother - the best, may it never change"... <3 <3 <3 <3 <3 ;n; <3<3 <3

AC Day 10. Favourite Assassin: 
jeg kan ikke bestemme mig for hvem der er min fav :C .. men det er ca. de samme som jeg har nævnt i hvem der er mine ynglings chars. xD

*** 
Nå.. så er j-popcon blevet flyttet til februar 2013? ... hm.. gør mig egentlig ikke noget hvis jeg skal være helt ærlig... November plejer i hvert fald for mit vedkommende at betyde "NO MONEEEEEY".. da AC altid plejer at udkomme der omkring, hvilket betyder meget af ens formue går til nerdstuff, ... + jeg har fødselsdag, så skal også lægge penge til side til at holde det for... og så er julen lige om hjørnet... så.. februar... det heeelt okai... (det bliver bare holdt på min brors fødselsdag kan jeg se.. fuck -.- ) ...

At det bliver holdt i februar betyder så også at jeg liiiige har meget ekstra tid til at sy cosplays... har faktisk næsten planlagt hvad det skal være.. meeen det får i ikke at vide endnu :3 ... 

OG..... gæt hvem der fik de sidste ACR singleplayer dlc achievements i dag ...!!! oh yeaaa.. så nu mangler jeg kun en multiplayer dlc achievement og så har jeg 100 % i det igen!!!! .. 

OH YEA

Btw.. så er traileren til AC3 jo kommet... er jeg hyped over det? ... hm.. ikke endnu... så håber lidt at de kommer med noget vold fedt til E3 .... så man rigtig kan blive hyped... ellers ender det nok med at jeg når at blive det, ved bare at læse alt for meget om det..!!!!!!!


ej okai.. jeg er måske lidt hyped over det.. selvom jeg tvivler på at det kan leve op til de andre spil... (plz ubisoft gør min holdning til skamme) ... faktisk var jeg så relativt hyped over det i går alligevel så jeg fik købt mig en ny t-shirt fra ubiworkshop..! det er en announcement (staves?) t-shirt, hvilket åbenbart betyder at man får det blad hvor der er meeega meget ac relateret stuff med... dog gør det så også at ens ting først bliver sendt i maj :C !!!!

nå.. uh over ac... sker det ikke så meget i mit liv... faktisk er det bare noget i stil med.. stå op, skole, tage hjem, lektier, lave mad, game, gå i seng.. og så kører den ellers forfra... ikke så spændende.. og for at gøre det hele meget bedre så er mine led smerter blevet endnu værre..... faktisk er det hele lidt deprimerende... + jeg skal i skole imorgen for at lave noget eksamens relateret opgave sammen med nogen fra min studiegruppe, selvom jeg har fri imorgen.. (utilfreds much!) 

Nå men see ya guys.. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar