navigation

fredag den 9. marts 2012

09.03.12

AC Day 12. Favourite Scene/moment:
Der er mange... tror faktisk ikke at jeg kan nævne et sted der er mit ynglings.. (+ vil ikke spoile scenen for nogen andre der ikke er nået så langt, hvis jeg kunne ;P )


AC Day 13. Which character are you most like?:
Uhm... æhm.. æææh.. den er svær... den person som jeg kan se mest af mig selv i er lidt Lucy... så.. det må vel være mit svar?

***
Nå men i dag kom min kjole fra Nelly så, som jeg skal have på til forårsfesten.... den er virkelig flot.. men.. den er ret tynd i det.. og må have en top og sorte strømpebukser inden under, ellers kan man se ens undertøj.. hvilket jeg ikke lige har lyst til at vise frem til omverdenen >>

og så fandt jeg også lige ud af, at de sko som jeg går i normalt er højere end mine fest sko.. wat the... nå.. men prøvede ellers at finde nogle billige høje sko i nykøbing i dag.. men well.. jeg tror bare jeg bruger mine gamle lave sko alligevel :C

og så er min kinect også kommet!!!! dog er jeg pt alt for træt til at sætte den op >> XD

tror det var alt for i dag.. magter i hvert fald ikke at skrive mere.. baaaaj <3

1 kommentar: