navigation

onsdag den 7. marts 2012

07.03.12

AC Day 11. Favourite Templar: 
Well.. jeg sætter spoiler ting på .. eller noget.. da jeg ikke er sikker på alle ved det .. sååe marker det tomme punkt der kommer nu for at få det at vide.. eller lad vær xD >>Min fav. tempelridder må være Lucy.. elsker virkelig hvordan hendes forhold til Desmond er.. og er ked af at hun nok ikke er med mere..eller mest af alt er jeg ked af, at hende og Desmond aldrig rigtig fandt sammen :C<< ...

**

Sååe.. har jeg også fået bestilt mig en kinect.. og et danse spil.. :3 ... håber virkelig at jeg kan nå at få den til weekenden.. ville være så fedt!! 

Og så har jeg også fundet mig en kjole til forårsfesten...! er ikke sikker på om den helt 'passer' til mig... men nu må vi se hvordan den ser ud på når den engang kommer..!!!! 

hm..... i går sad jeg det meste af aftenen og stirrede tomt ud i luften.. og det har det meste af eftermiddagen og aftenen i dag også gået med... det endte også med at jeg gik grædefærdig i seng og havde ikke just lyst til noget som helst i dag... men det så altid noget at man kan sætte en god facade op så folk ikke rigtig bemærker at man er på randen til et nervøst sammenbrud igen.?. tror egentlig ikke at jeg har haft det så psykisk dårligt siden Copenhagen games sidste år, hvor jeg brød sammen og sad og tude i toget hele vejen hjem fra København af - hvor jeg måtte have min far til at komme efter mig i nykøbing, da det ikke var så sikkert for mig at være alene..
Håber imorgen bliver bedre, hvor far og Dreas kommer og spiser med til aften.. og hvis alt går vel kommer Dreas også forbi igen i weekenden. 

***

Nå alt det her er sagt.. så kunne jeg virkelig godt bruge et nyt prince of persia spil.... eller.. overvejer i hvert fald at spille dem jeg har igennem igen... ~ I really luff p.o.p <3 ... oooog at se filmen igen den anden dag var riiigtig dejligt... dog er jeg stadig ikke en fan af at de har givet prinsen et navn ;n; .. meeen jake gyllenhaal er stadig den perfekte prins imo..!! 

 "Farah's not my girlfriend.... she's my donkey..." ~ you silly prince!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar