navigation

mandag den 12. marts 2012

12.03.12

AC Day 14. Your Favourite Place?
hmmm...Venedig .... elsker stedet i spillet.. men det er overvurderet in real life..alt for mange mennesker og duer!!!

AC Day 15. If you had to pick a character to save you, who would it be?
Federico.. <3 .. (spoiler start:og dernæst ville jeg redde ham, så han ikke dør ;n; :spoiler end)

AC Day 16. If you could kill off a character to bring back another, who would they be?
Spoiler alert!!!! ... marker det tomme område... hvis du vil læse det.. og hvis ikke.. lad værd! .. spoiler start:for mig ville det ikke gøre noget hvis W. Miles døde og Lucy kom tilbage,... Han har kun været med meget kort.. men jeg stoler ikke rigtig på ham....o_ó:spoiler end....

***

I dag, har jeg så ikke været i skole.. >> har fået overbelastet mine ben så kan ikke gå XD .. flot... ~ så jeg har brugt det meste af dagen på at læse Brisingr færdig..!! d'awww... <3 fantastisk læsning... så nu venter jeg bare på at jeg kan få den sidste bog i næste mdr.. .. hmm.. jeg vil ikke rigtig fortælle hvad der sker i brisingr da jeg allerede føler at jeg har opbrugt min spoiler-tag-kvote i det her blog indlæg.. 

nå men.. hvad ellers.. ? jo.. billetterne til forårsfesten er også kommet ind af døren i dag, hvilket er fantastisk... og der ser ud til at jeg kan tåle alt det vi skal have at spise.. så det bare endnu mere fantastisk.. !! ser så meget frem til den fest.. :3 ! 

I dag er mit Final Fantasy XIII-2 også kommet ind af døren... dog var jeg lidt urolig for at det ikke ville komme i dag.. da pakkeposten stadig ikke havde været her kl 14 (de plejer senest at komme der) ... men så her 15.30 kom de endelig! oh yea... <3 dog er jeg ikke lige så hyped over at gå i gang med at spille det lige med det samme... hvilket måske er lidt trist.. men oh well... 

OOOOOG... så skal jeg også på hospitalet på fredag.. og pga. det skulle jeg lige ringe til nykøbing f sygehus der havde taget en heeel masse prøver - for lige at høre om der var svar på noget af det... og jeg kunne lige så godt have ladet vær med at ringe.... 

mig: "er der kommet svar på noget?"
Læge: "ja.."
mig: "okaaai?..."
Læge: "den her prøve er fin.. den her prøve er ikke fin, den her prøve er fin.... i og for sig er du helt fin men du har betændelse et sted... men det får du et brev om lige pludselig - farvel" 

how I feel right now
 
nå jamen.. tak.. tænker man lidt... altid rart at få informationer man kan bruge til noget... så nu håber jeg lidt at de når at få sendt et brev til mig før fredag, så jeg kan tage det med ind til min anden læge .. .__. hm..  dog håber jeg lidt at man så kan få et eller andet hurtigt for den der betændelse jeg har, et eller andet sted.. så jeg kan komme til at beholde vitaminerne i kroppen i stedet for at jeg bare frastøder dem alle sammen.. (hvis det da er den betændelse der forårsager det.. )

ellers har jeg ikke så meget på hjertet... så take care <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar