navigation

onsdag den 28. marts 2012

28.03.12

Hey Guys... 

En dag tilbage, og så er det ellers påskeferie..! sådan.. hvor er det dog dejligt... dog tror jeg at det meste af tiden kommer til at gå med at lave studieprodukt.. medmindre vi får lavet det i morgen (hvilket jeg tvivler på).. egentlig var det meningen at vi skulle have begyndt på det i mandages.. men 3 personer fra min studiegruppe manglede, så os to der var i skole blev enige om at det var dumt at gå i gang med et produkt, hvor vi alle skulle være enige om hvad det handlede om + det ikke fedt at man sidder to mennesker og skal lave en 5 mands opgave... så vi tog hjem... I dag, var det så også meningen at vi skulle have lavet studieprodukt... MEN, gæt hvem der var den eneste der var i skole i dag... ! dog fik jeg skrevet nogle teoretikere ned og lidt som jeg tænkte vi kunne arbejde med - så nu har de andre baaare at komme i morgen!

nå pyt... 

Lige om snart tror jeg også, at jeg vil gå i gang med at sy et cosplay - hvilket jeg glæder mig ret meget til,, dog skal jeg lige have fundet ud af hvad for noget materiale og sådan jeg skal bruge.. nu tænker I sikkert "er det miss martian du går i gang med??" .. og nej - eller det hedder, det bliver først på den anden side af sommerferien jeg går i gang med hende, nu når j-popcon ligger så langt væk. 
Det cosplay jeg skal i gang med nu, får i ikke noget at vide om endnu .. hø hø.. 

Ellers ... har I set at collectors edition af AC3 er blevet annonceret? uuuuuh HYPED!!! .. skal så meget have freedom edition ... der er virkelig mange gode ting med i den (figuren er like..  om nom nom nom nom) og så syntes jeg ikke at 750kr er ret meget for den - taget i betragtning af indholdet.. oô

nå, tror det var alt for i dag... see ya.. !

2 kommentarer:

  1. Hvor er det du læser til lærer? Min mor var heller ikke så heldig med sin studiegruppe på Blågaards Seminariet.. Ved ikke, om man bare er uheldig derude? :s

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er på vordingborg seminarium.. :) ... god damn D: .. men ja.. man bliver lidt små irriteret over det.. altså self kan folk blive syge.. men alle 4 på en gang? :/ ..

      Slet