navigation

tirsdag den 20. marts 2012

20.03.12

AC Day 24. Favourite Non Assassin/Templar:
Leonaaaardo.. ~ ... <3 jeg betegner ham i hvert fald ikke som værende nogen af tingene.. men mere som bare en mand der meget gerne vil hjælpe xD

**** 

I dag havde jeg fri fra skole... så det meste af dagen har jeg brugt under dynen og spillet FFXIII-2,.. hvilket var rart, da jeg ikke syntes jeg havde det så fantastisk.. hm... ( oooooog yeul fra FFXIII-2 ... d'awwww.... hun er så sød <3)

nå.. fik også skrevet til nelly i dag, da den kjole jeg havde købt til forårsfesten ikke var som jeg havde forventet... allerede da jeg fik den var mange tråde i den løse, så de hang ud af kjolen.. og da man fik den på skulle der intet til før det blev revet endnu flere tråde ud .. :/ .. så nu der huller i den over det hele.. men heldigvis har de skrevet tilbage, at jeg bare kan sende den tilbage, når jeg ikke er tilfreds med den og at den faktisk var "defekt" .. ved ikke om det bare er mig.. men jeg forventede i hvert fald ikke at en kjole ville gå i stykker efter man kun havde den på en enkel gang :C ... men well.. skal bare lige havde den pakket ned, og så kan den sendes i morgen.. \o/ 

nå men tror det var alt for i dag, tror jeg vil lægge mig på sofaen igen og se at blive helt frisk til i morgen.. 

take care.. ~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar