navigation

mandag den 2. april 2012

02.04.12

I dag fik jeg læst Inheritance færdig (den der hedder Arven på dansk)... hvilket var en noget så fantastisk bog... ~ dog er jeg stadig lidt sørgmodig over at man skulle tage afsked med eragon og alle de andre, da det jo var den sidste og i serien :'C ...

Ved ikke helt om billedet er en spoiler..jeg syntes det ikke.. men well.. hvis du er meget hys omkring småting så spring billedet og billedteksen over....


He nodded and took a long breath. I love you, Saphira. 
I love you too, little one.
<3 <3 <3 <3 ;n; <3 <3 <3
-CRYING-

nå men so far, ser det ud til at jeg når mit mål med at læse 10 bøger i år, da jeg allerede har læst halvdelen... så so far ser listen sådan her ud...

1. Skyggens Lærling 7
2. Assassin's Creed Revelations
3. Brisingr
4. Daggry
5. Inheritance

så nu er næste spørgsmål.. hvad skal jeg nu læse? .. jeg har overvejet 'A game of thrones' men ved ikke om jeg liiige skal holde en pause fra lange bøger og så bare nøjes med dem på 400-500 sider der næste stykke tid...

2 kommentarer:

  1. Jeg vil tro du er bedre til engelsk end jer er, men jeg syntes A Game of Thrones er lidt tung at læse - men jeg er heller ikke den bedste til engelsk! :) Ellers, The Hunger Games! Er kun 100 sider inde, og jeg kan egentlig bedre lide den, end filmen..!

    SvarSlet
  2. A game of thrones... altså serien er ret god synes jeg, den kræver dog en del koncentration... Jeg har hørt (ligesom Emma også skriver) at den er meget tung at læse og det kunne jeg godt forestille mig efter at have set serien (som på en måde også er lidt tung) xD

    Har også hørt at The hunger Games serien skulle være fantastisk! Jeg venter dog med at læse dem til jeg har set filmen... Det kan jeg nu bedst li' :)

    SvarSlet