navigation

lørdag den 14. april 2012

14. april 2012

Min adapter til min bærbar er lige gået i stykker (åbenbart gik den i stykker ved at ligge på gulvet en nat.. for næste morgen virkede den ikke). 

Man går så ind på Dells hjemmeside for at søge efter hjælp til hvad fanden man så gør,.. det viser sig så at computeren ikke findes mere, (den er 1 år og 2 mdr gammel)... og at garantien åbenbart lige er udløbet ... for 2 mdr siden -.- .. så lige pt bruger jeg en adapter fra en anden computer... den kan så kun nu være tændt når stikket sidder i, da den kun er tilsluttet, men lader ikke.. så yay... 

Mathias vil så prøve på at få fat i Dell på mandag og sige "heeey det kan squ ikke være rigtigt"... og så hvis de siger "srry .. kun 1 års garanti", .. må vi sige "ja.. men der er 2 års reklamations ret"... håber virkelig at de vil sende en ny til en or something.. for lige nu kan jeg overhoved ikke overskue det her... det noget rod og der har væltet min verden alt for meget.. :C ... har lidt lyst til bare at græde..

Nå men .. 

I fredages var Trine forbi.. hvilket var enormt hyggeligt.. !!!! vi fik gamet lidt, snakket og begyndt så småt med at lave knapper til cosplays :D <3 <3 <3
So far, har jeg fået bestilt stof til Miss Martian, så det burde gerne komme i næste uge, så glæder mig til at komme i gang.. 

I næste mdr, regner jeg så med at gå gang med mit Deuce cosplay fra Final Fantasy type 0... hvilket bliver sjovt at skulle lave :D... (btw.. hvis der er nogle der vil være med så skriv endelig... so far er vi kun 2.. og der er like over 10 andre personer at vælge imellem.. hvis det er.. ;D.. det kun Deuce og Rem der er taget).... Trine og jeg har så aftalt at vi bestiller nederdelene til FF cosplaysne fra bodyline, da vi ikke kan finde noget stof i stof og stil, der bare ligner en lille smule, men bodyline har nogle der ligner relativt ... og de er ikke ret dyre (13$).. så.. :3 .. ind til nu, mangler jeg faktisk kun at finde ud af hvad man skal lave jakken af.. alt andet er på plads... !!!
Det sidste cosplay der skal laves i år er Pyrrha Ω sammen med Trine, der skal være Pyrrhas bror α Patroklos (det bliver nok ikke det sidste jeg laver i år.. men you know... blah blah) .... jeg glæder mig ekstreeeeemt meget til at lave det.. selvom jeg tror det bliver noget af en udfordring at lave!!! ... der er så mange detaljer, og så har Pyrrha lige en spasser retardo arm, så det bliver sjovt at skulle i gang med at lave den!! hahaha...
... egentlig er Pyrrha og Patroklos lidt kedelige i det personlighedsmæssigt og der er aaaaaaalt for mange incest undertoner imellem dem.. men pyt.. deres designs er awesooooooooooome!!!..og jeg elsker dem alligevel!

1 kommentar:

  1. Weee jeg glæder mig sådan til det hele og har bare lyst til at få købt parykker og stof og andet materiale så jeg kan lave det hele på én gang xD Sådan fungerer der desværre ikke, but you know what i mean :p

    Damn det bliver godt! Og jeg hygge mig rigtig meget i fredags n__n tak for hjælpen med de cernit knapper, og selvfølgelig mest af alt den der los-broche :D

    SvarSlet