navigation

fredag den 6. april 2012

06.04.12

Hey Guys..

I Onsdages, tog jeg op i byen for at købe Mathias' fødselsdags gave - de ting jeg havde sat mig for at købe til ham, var overraskende lette af finde, så det brugte jeg ikke ret lang tid på. Da jeg skulle vente på at Mathias havde fri fra arbejde (så jeg kunne køre med ham hjem fra byen, i stedet for at tage bussen), besluttede jeg mig for at bruge den resterende ventetid til han havde fri, på at gå i boghandlen.. 

Jeg har i et lille tidsrum ikke rigtig vidst hvad jeg skulle læse efter at jeg havde afsluttet Arven, så boghandlen var et fantastisk sted til at se om der var kommet noget nyt som faldt i ens interesse. Egentlig var det meningen at jeg ville have fundet A game of thrones, men de havde ikke den ikke sååe, den blev det ikke.. :C .. Nå, så prøvede jeg at lede efter the hunger games... hvilken de heller ikke havde >> typisk, mente ellers at jeg havde set den deroppe i sidste uge til 60 kr. eller noget i den stil - vidste jeg skulle have købt den der! ... NÅ! ... jeg blev så ved med at stå og lede sektionen for engelske bøger igennem uden rigtig at finde noget - dog var der en del fantasy serier som så ret spændende ud, men ingen af vol 1 af serierne var der - typisk. 

Dog smeltede mit hjerte lidt da jeg så disse to herligheder stå på hylden - ih hvor havde jeg dog lyst til at købe dem, (hvis det ikke lige var fordi at jeg havde dem derhjemme i forvejen xD) 
hahaha .. nå... jeg ledte så videre, og så faldt jeg over en bog.. hvor jeg tænkte "jo hvorfor ikke?" .. jeg har altid gerne ville læse den, men har aldrig taget mig sammen til at få købt den, så nu skulle det da være... !!! 
BRIDGET JONES'S DIARY!!!! oh yeaaa!! ....den er virkelig skrevet på en fantastisk måde, og man kan ikke andet end at sidde og små fnise af den.. <3 lige en bog man havde brug for, - et dejligt pusterum fra fantasy genren (selvom jeg tror jeg vender skrækkeligt tilbage til den lige om snart igen, da jeg overvejer at få læst eragon og 'den ældste' igen, da det er mange år siden jeg sidst har læst dem) ... nå men.. faktisk er bridget jones's diary ikke ret lang.. kun 300 sider... og er so far nået til side 60, :C ... dog er det alligevel rart at sidde med en bog på under 600 sider for en gangs skyld .. høhøhøhø... 

nå men ellers.. I dag har ikke gået med så meget.. jeg har siddet og kigget på huse sammen med Mathias, - selvom der går 1,5 år endnu før det kan blive en realitet med et hus, :/ hm... det pisse irriterende for vi har fundet vores drømmehus!!! so far har den ligget til salg i 2,5 år.. så den kan godt liiiiige ligge 1,5 år til... ;D ... 

I dag, har jeg også lige fået lavet en lille hurtig tegning, at min OC Io, faktisk er det min første tegning af hende, så overvejer om man skulle smække tegningen ind i photoshop og så få sat nogle farver på hende? 
oh mobil kamera.. hvorfor er du så ringe?

Sidste ting!!!! 

Jeg har fået en fin mail fra min skole om at jeg fra sommer af og så 2 år frem kan se frem til at have engelsk!!!! OG FUCKING YEA! ..engelsk som hovedfag er lige mig! er så glad for at kunne få det... for hvis jeg skal være helt ærlig.. så tror jeg liiiige at det er noget for mig (og jeg gider ikke være dansk eller matematik lærer ;D høhøhø)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar