navigation

torsdag den 3. november 2011

03.11.11

Hey guys.. 

I dag var jeg som sagt ikke i skole da jeg skulle på sygehuset og få et medicin skud.. Da jeg kørte hjemmefra var jeg ikke just nervøs, da jeg efterhånden er blevet slukket af nåle så mange gange, såe.. 

men da jeg kom hen på den afdeling hvor det skulle foregå blev jeg mega nervøs - for jeg havde forstået det som om at jeg bare skulle have lidt medicin i armen (som når man bliver vaccineret), men nope.. det skulle foregå via hånden, og så skulle der en mini slange ind :c .. hvilket skræmte mig ret meget, da jeg kun har prøvet at blive stukket i armen >< 

Nå men, da de så skulle stikke mig, stak hende sygeplejersken selvfølgelig forkert, så slange og det hele skulle ud igen, og så prøvede de da lige igen på min anden hånd :c yay eller noget.. såååe fik de endelig slangen på plads og fik noget klart væske ind.. yay tænkte jeg.. så er det overstået.. MEN nej, det var det da ikke.. 

sygeplejersken sagde jeg skulle gå ind i et andet rum for så ville hun lige komme med noget blod og noget medicin.... så blev man placeret i en stol og fik besked på at der skulle man sidde i en halv times tid og bare få blod/medicin noget.. :c ... 
Damn hvor var det dog ubehageligt at have det i hånden, og man kan seriøst bare mærke når det der blod kommer ind.. havde seriøst lyst til at sidde og tude af bare ubehag.. :c kunne godt have brugt at min mor var med det.. !! 

Nå men så er det da ovre.. så nu skal jeg ind og få taget nogle blodprøver om 4 uger, så de kan se om medicinen virker.. og så skal jeg ellers ind til samtale med nogle læger om et stykke tid på Nykøbing sygehus, hvor de skal se ud fra nogle blodprøver jeg fik taget for et par dage siden, om jeg optager de piller jeg har fået rigtigt eller om de bare bliver frastødt.. 

ellers er dagen faktisk ikke gået med så meget andet..eller jo! da jeg skulle hjem fra sygehuset måtte jeg trække min cykel hele vejen da min kæde valgte at falde af og sætte sig mega mærkeligt i klemme.. D:


men baj baj guys.. skriver nok en cosplay update imorgen .. :D <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar