navigation

torsdag den 10. november 2011

10.11.11

Hey guys, 

Så er J-popcon imorgen, og hvor jeg dog glæder mig, bliver så godt at se tøserne igen <3 

I dag har gået med at gå i gang med at pakke, men sådan som det ser ud nu har jeg ikke plads til det hele :c damn dumme maske og våben der fylder det hele. Så lige pt ved jeg ikke om jeg tager mit kamera med eller ej, og hvis jeg gør bliver jeg nød til at have det ved siden af hmmm.. 

Ellers har jeg også fået taget mine cosplays på, for lige og se om der er noget der mangler. Harlequin var relativ perfekt (er ikke tilfreds med huen), men det er done, og bliver ikke anderledes.! Amber var også super, men så fik jeg da lige fundet den kasket frem, som det også var meningen jeg skulle have lavet til cosplayet (som jeg ikke havde gjort alligevel), og skulle aldrig have taget den på til cosplayet, for kunne virkelig godt se at den manglede,.. så her til aften har jeg så siddet og lavet den færdig xD og den er blevet okai,... hmmm

men her er et billede af hvordan harlequin er blevet (ingen af amber >>)


...men take care people :D og ses igen på mandag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar