navigation

mandag den 7. november 2011

07.11.11

Hey guys.. 

I Lørdages kom min kære broder Dreas så forbi om eftermiddagen, da han ikke gad være alene hjemme. Så det meste af eftermiddagen gik med at få gamet DMC4 og gloet tv ;D 

da det så blev hen af aften, gik jeg så i gang med at stege bøffer til burgere og sådan, hvorefter vi så kunne spise, se meeere tv og så gå i seng. (det skal måske lige siges at jeg har været syg hele weekenden, så har ikke rigtig været til så meget)

Lørdag vågnede Mathias og Dreas, åbenbart meeeeega tidligt, så da jeg stod op hen af 10 stykker, var de alt for friske... Nå men, da der ellers var søndags åben i Næstved storcenter tog vi derop for at solle lidt ;D ....  Dreas fik købt en noget så sød fødselsdags gave til sin kæreste (noget så komisk at være med inde og købe gave med min bror, han er så genert over at skulle spørge efter hjælp i butikker xD).. og så fik vi også købt en december gave til vores gamle .. håber virkelig de bliver glade for den.. ! 
Ellers fik jeg også købt noget guldmaling i Panduro så jeg kunne få malet Hellequins knive færdige..

Da vi så var færdig med at være i storcenter skulle vi så på jensen's og spise, men da vi var i virkelig god tid i forhold til vores bord reservation, gik vi i blockbuster først, hvor jeg fandt det første af batman spillene til billige penge, yay~ 

Selvom jeg var syg hele den weekend var det virkelig rart at være sammen med Dreas~ 

Nå men så blev det så mandag.. og man skulle åbenbart ikke i skole medmindre man havde en aftale med vores lærer, hvilket er mega mærkeligt, for vi mangler så mange timer, så forstår virkelig ikke hvorfor de gør det på den måde? .. men ja, det passede egentlig mig meget fint, for havde ikke just fået det bedre.. 

Dog har jeg fået malet hellequin knivene færdige, og er snart også færdig med harlequins handsker.. så yay.. \o/ 



Harlequin Cosplay:
Indvendige trøje: 100 %
vest: 100 %
bukser: 100 %
bælte 1: 100%
bælte 2: 100 %
Sko: 100 %
Handsker: 80 %
Våben: 100 %
maske: 100 %
hue: 100 % 
 
Amber Cosplay: 
Trøje: 100 %
bukser: 100 %
sko: 100 % (valgte at bruge nogle hvide allstars -.-)
wig: 100 %
  
Hvad er der ellers sket? .. hm.. jo, har måtte skrive og melde mig fra j-fashion showet til j-popcon igen, da jeg ikke rigtig kan overskue det og så nogle personlige årsager... sååe :/ men ja..
take care <3

2 kommentarer:

  1. Vil ikke gå hen og lyde mor-agtig (men nu gør jeg det alligevel..); du har været ret ofte syg her på siden, sørger du for at blive 100% klar hver gang, før du kaster dig ud i hverdagen igen? :( Tag det roligt!

    Flotte knive, dig og farmand har gjort det godt!

    SvarSlet
  2. ino ino.. men bliver nød til at tage i skole.. :c ... <3

    og taark.. er også ret stolt af dem :D !!!

    SvarSlet