navigation

onsdag den 2. november 2011

02.11.11

Hey guys,

I dag kunne jeg så ikke tage i skole da min ryg valgte at spatte i morges, så kom ikke ud af sengen før klokken var 11 :/ 

Nå men da jeg så endelig fik det lidt bedre og fik dopet mig selv med en masse piller, begyndte jeg så at sy lidt på huen til mit Harlequin cosplay - hvilket jeg kun lige fik syet færdig og så spattede min ryg igen, så guldbåndet og klokkerne kom så ikke på. 

men sådan ser det ud so far... (der mangler stadig meget)

Føler lidt at mine ben er aaalt for korte -.- men well skal have lavet et ekstra hul i mit bælte, så det kommer til at sidde lidt længere oppe, så det går jo nok. 

I går fik jeg så også bestilt et par nye støvler til cosplayet, da der er hul i dem jeg har på, på billedet :/ MEN, de er blevet sendt i dag og skulle efter den der fine mail jeg har fået, komme på fredag :3 

Nå, men imorgen skal jeg så hen på sygehuset og få et medicin indskud der efter signede skulle give mig mere energi, eller i hvert fald gøre, at jeg ikke er så træt mere. Det eneste der er nedern ved at jeg skal på sygehus imorgen, er at jeg går glip af programmering, :c så skal lige have skrevet til min lærer og spurgt hvad vi skal lave imorgen, så jeg ikke kommer bagud.. 

men det var vidst alt for i dag, har nemlig ikke lavet så meget, så take care <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar