navigation

torsdag den 17. november 2011

18.11.11

Hey Guys,

Egentlig var det meningen at jeg ville have skrevet en blog den 15. men det var lidt ligesom at nettet det forsvandt, og dagene efter har jeg var være en hat, så fik ikke taget mig sammen til det, men here we goes.. 

!!!!!ASSASSINS CREED REVELATIONS ANIMUS EDITION!!!!!

Damn hvor er jeg dog glad for den! Dog var jeg pisse negativ da jeg kom hjem med den og fandt ud af at nettet som sagt ikke virkede, for alle de dejlige koder der var med i boxen + dem jeg fik fra gamestop, kunne jeg så ikke skrive ind :c

Men well, so far syntes jeg spillet er rigtig godt, selvom det drillede mig til at starte med - man skal liiiige ind i det igen. :D Dog ville jeg gerne fortælle en hel masse om spillet men vil ikke spoile det for nogen der ikke har prøvet det, så det må vente lidt :c .. 

Det eneste jeg vil sige er, damn det er langt... er over 15 timer ind i det nu og har stadig ikke gennemført det!! Dog har jeg også taget nogle af sidemissionerne og gået efter at samle diverse ting, men det er jeg ikke engang halvvejs med.. så yay for dejligt spil!!!

I dag kommer steven så forbi hen af eftermiddagen, hvor vi så skal spille noget alan wake og heavy rain med move! fu yea, glæder mig til at se hvordan move egentlig fungerer. Og så ender det nok også med at vi får spillet lidt AC.. ;D

så det var alt for i dag, take care <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar