navigation

søndag den 27. november 2011

27.11.11

Havde jeg da lige en fantastisk fødselsdag, eller wa? ja det tror jeg nok lige jeg havde. Tak til alle dem der skrev tillykke (og til dem der har spurgt til min dag efterfølgende <3) <3<3

Fredagen startede med at jeg fik 2 gaver af mathias <3 Et batteri/ledning something til min xbox controller så jeg ikke skal bruge alm batterier men at den kan oplade mens man spiller og så fik jeg en mascara, som jeg havde ønsket mig <3 aw hvor blev jeg glad
Lidt senere kom mine forældre så, da jeg havde inviteret dem, mine bedsteforældre og min faster og onkel på morgenkaffe. Af dem fik jeg så et par rütme bukser i blåååå, et nyt fladejern og et par luffer.. af min mormor og morfar fik jeg en elpisker, da min mormor mener at jeg IKKE skal bruge et piskeris når jeg bager og sådan (det awesome er så, at hun er kinda dement, og hun har selv været ude og købe det og sådan !! way to go momse!), af min farmor fik jeg så penge og en juledug something hun selv har lavet, med kaniner på xD .. damn den er søøøød.. 

Nå men så da morgenkaffen så var overstået og alle taget hjem, gik jeg i seng da jeg havde sådan en frygtelig hovedpine :c jeg vågnede så et par timer senere, hvorefter jeg bare sad og stenede tv sammen med mathias, høhø... da det så blev aften tog vi i blockbuster, lejede kung fu panda 2 (den kan godt anbefales!) og købte noget b&j is om nom nom nom.. derefter tog vi hen på kineser restauranten og købte 2 china boxes og så tog vi ellers hjem og så fik og hyggede resten af aftenene.. <3 
Om lørdagen tog vi så hjem til mine gamle der ville holde min fødselsdag, hvor Dreas kæreste så også var der. Dreas og marie som hun så fint hedder stod faktisk og ventede på os i køkkenet og lige i det man kom ind fik man en kæmpe gave !!! damn hvor var den dog pakket godt ind!. men da jeg så endelig fik den pakket ud, begyndte jeg bare at tude ;n; de havde givet mig den nye acr ezio figur! damn hvor var den dog bare flot og havde overhoved ikke regnet med det.. så de fik en heeel masse krammer xD <3<3<3<3<3<3<3<3<3  (billede kommer imorgen når jeg er lidt mere frisk)

Nå men så gik resten af eftermiddagen ellers med at lave indbagt mørbrad og wallesalat (waldorf salat) og før gæsterne så kom fik jeg lige dullet mig lidt op og fået taget mit nyeste loli outfit på (har pt ingen billeder af det... men min mor har nogle.. xD )

Resten af aftenen gik rigtig godt.. maden var dejlig og fik snakket med alle! Dog var der lige en knap så god ting.. pga jeg har været lidt syg var jeg mega træt, så tilsidst sad jeg bare og hang i en stol :c ... 

I dag har jeg også været syg det meste af dagen, og har faktisk bare ligget på en sofa i stuen hos mine gamle eller inde i min brors seng mens jeg har set tegnefilm.. (damn de sendte tarzan på disney xd idag!!).. nå men det var så i grove træk min weekend... 

Her til aften, da vi endelig kom hjem, så jeg lige at min ynglings tegner har nogle kopper til salg med noget ac fanfic... så sådan en kop fik jeg da lige købt med desmond og shaun på <3 


ja jeg er lidt mærkelig engang imellem... men sådan er det... see ya.. <3

2 kommentarer: