navigation

fredag den 4. marts 2011

04.03.11

I går var en herlig dag... vi havde marketing hvor vi skulle arbejde videre på nogle cases vi var begyndt på før vinterferien og så også fremlægge dem der.. men det rare var, at det kun var os der havde lavet casen der skulle møde op.. så vi var kun 5.. men 2 af dem der var mødt op havde ej lavet det sååe .. i teorien var vi kun 3 der havde lavet casen XD .. haha det lidt komisk... 

nå men jeg arbejdede sammen med trinøøøh.. og vi fik 7 for vores fremlæggelse, hvilket jeg er godt tilfreds med, når man ser på at det er første gang vi laver sådan en case, og der var noget af det vi ej nåede at sige og noget vi ikke kunne finde ud af..

og og og.. tak for muffin'en trinøøøh.. den smagte meeega godt x3 <3 

hvad eller? 

jeg er så småt begyndt at tænke på hvordan jeg skal lave mit steampunk outfit når jeg skal cosplaye min egen char. Nero.. hvilket jeg tror bliver fedt xD ... mwuahah.. I dag fik jeg så også lidt styr på wig'en .. aka fik klippet den til .. og syntes da selv at resultatet blev godt :D 


2 kommentarer:

  1. YAY for vores 7-tal :D
    og btw... du var herre nice at arbejde sammen med :3 <3

    og YAY for at du kunne li' min muffin :D nåede slet ikke at se dig spise den, men yay alligevel :D Så kan jeg godt bage dem en anden gang :p

    Elsker den måde du har fået stylet din wig... thumbs up :D Glæder mig til at cosplaye med dig n__n

    SvarSlet
  2. vi er så seeeje xD
    - yiiir.. ilm :3 <3

    srry.. jeg sad og spiste den i smug oppe i klassen xD .. men jaa.. bag endelig flere!! :D

    weeh taark :3 .. så må vi lige finde en dag hvor vi kan style din wig :D og glæder mig også virkelig meget x3

    SvarSlet