navigation

torsdag den 10. marts 2011

10.03.11

I dag har jeg det stadig som om jeg har RROD -.-' .. men ved ikke om det også bare har noget at gøre med at folk pisser mig alt for meget af for tiden ._. sigh!

nå men i går fik jeg så mine røde linser og mine spidse øre.. yay.! 
Syntes ikke farven passer til mig overhoved.. men ja... det skal nok blive godt alligevel!

igen er jeg også i gang med at overveje hvad jeg skal cosplaye.. og så slog det mig... I WANNA BE LADY FROM DMC!!! ... elsker virkelig dmc serien (Dante er like.. my dream fantasy maaaaan *savle* ♥) - så hvorfor ikke cosplaye en person derfra i stedet for at cosplaye en fra en serie, som man syntes er okai men alligevel ikke har haft nerdgasm's over (forstå mig ret xD) 

nu når man snakker om nerdgasmn.. så fik jeg også downloaded ACB DLC'en i dag.. havde ellers besluttet mig for IKKE at downloade den.. MEN, som den AC fan jeg nu engang er, blev jeg simpelthen nød til det. og må sige.. damn det er spændende! sværhedsgraden svinger meget syntes jeg, men still fantastisk..

2 kommentarer:

  1. Åååh! Jeg elsker også DMC, ingen sejere mand end Dante kan findes i spilverdenen haha! Jeg synes det virker som en fed idé med et Lady cosplay :)
    -Sophie

    www.nuit-sansfin.blogspot.com

    SvarSlet
  2. dante = love..! :D .. haha.. men ja.. overvejer virkelig Lady.. men nu må vi se xD

    SvarSlet