navigation

onsdag den 16. marts 2011

16.03.11

Today I'm feeling like this...
from "500 days of Summer" ~ epic movie

I dag stod den på præsentations teknikker og tv-reklamer i skolen hvilket var yders rart, at bruge en time på at sidde og se på sjove reklamer og så bare snakke om dem på klassen er ikke just ringe. 

ellers har vi også bare siddet og arbejdet med vores logo forslag vi er i gang med at lave til Lolland Falster Stift, hvilket i og for sig er ret sjovt. Syntes i hvert fald selv at Camilla's og mit logo er ret awesome. 
ved dog ikke om jeg endnu håber på at vi "vinder" den her logo konkurrence, men glæder mig til at fremlægge og vise hvor seje vi er til at finde på kirke logoer xD 

... jeg var også på posthuset i dag for at betale tolden der var kommet på min kigurumi pakke-noget. damn det var surt at skulle af med så mange penge, men dog er jeg stadig glad :D elsker min kigurumi.. GO TIGERDYR!!

ellers tror jeg ikke jeg skal lave så meget i dag.. hm.. måske rydde lidt op? .. naaa.. tror bare jeg venter på at det bliver aften så man kan få set noget how I met your mother og desperate housewives

!!_gotta låve pepsi_!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar