navigation

lørdag den 5. marts 2011

05.03.11

I går aftes var jeg til aftenåben i Næstved storcenter sammen med Mathias♥ og "min svigerinde" Bønne :D hvilket var ekstreeeeemt hyggeligt :D ..!! 

godt nok fik man ikke købt så meget ;n; æv.. men ja... fik dog købt noget guld tråd i Panduro til mit Nero cosplay og så fik jeg købt Assassins Creed Brotherhood art/guide-book i Gamestop . *nerdgasm* XD

og så da man var i Bilka så man lige den perfekte sofa i sådan noget skin/læder look a like *-* me waaant ;n; xD

ellers skete der ikke rigtig noget den dag... vi kom først hjem kl 0.00 something i nat så var man lige træt eller var man lige træt?

nå men ellers er jeg også gået lidt i cosplay mode igen.. eller hvad man nu siger.. xD i går fik jeg klippet min wig til og idag har jeg så fået bestilt øre og nye linser til nero cosplayet :3 .. weeh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar