navigation

mandag den 14. marts 2011

14.03.11

Fik lige tegnet noget awesome i går :D
som du nok allerede har gættet host host... eller noget.. så er det her min rs char julián som barn.. syntes nu han blev total cute XD ... I luff Julián <3 ...

I dag var så det såkaldte lærer-elev møde, hvilket i og for sig gik godt nok - godt nok kom lærerne med nogle angreb mod os eller hvad man nu siger, men følte på intet tidspunkt at det var rettet mod mig såe :D dog syntes jeg det var lidt latterligt, fra mine klasse kammeraters side af, at de gav LMS (det sted hvor lærerne ligger materiale ud på) skylden og sagde at lærerne ikke brugte det og at de ikke kunne følge med - og man sidder bare og tænker "hvis i nu kom til timerne havde i ikke brug for LMS" .. men ja - det må de om, så længe de ikke ødelægger eksamen for mig, ved at jeg skal arbejde sammen med dem xD
nå hvad ellers? .. min kigurumi er blevet taget i tolden ;n; *whine whine* hvor er det dog nedern... hvorfor bliver alle mine ting ALTID taget i tolden.. sigh.. men håber bare jeg får et brev fra dem imorgen, så jeg kan hente min pakke på onsdag :D

ellers ved jeg ikke... er træt hele tiden, ingen appetit, kvalme, utilpashed ja.. you name it... mit immunsystem driller mig lidt, hvilket gør at jeg får det værre hver dag... og damn hvor kunne jeg godt bruge en morfar lige nu - men det går nok ikke, hvis jeg også skal få lidt søvn i nat ;n; 
tror bare jeg vil lægge mig under en dyne nu, finde noget at drikke og vente på at der kommer how i met your mother.. ! så baj igen <3 

OG OG OG .. en sidste ting.. i går gik jeg lidt i gang med at spille DMC4 igennem igen - er nået til tredje bane i son of sparda niveauet. er lidt stolt af mig selv, for troede aldrig jeg ville nå så langt xD ... så nu mangler jeg bare 18 baner til for at få låst "Dante must die" op .. fuuu xD

3 kommentarer: