navigation

mandag den 7. marts 2011

07.03.11

I dag var det så film editing dag i skolen, vi var kun 6 i skole så der var masser tid til at få hjælp og bare snakke og fjolle som man ville.. faktisk en rigtig hyggelig dag, hvor man fik lært en hel masse sejt. 
I slutningen af timen så vi så kortfilmen "George Lucas in love" hvilket er en af de bedste kortfilm jeg længe har set. masser af dejlig humor og nerdgasmn (hvis man kan li star wars), kan helt sikkert anbefale andre at se den!

I et stykke tid har jeg også overvejet at købe en kigurumi.. men vidste bare ikke hvilken jeg skulle købe.. så hvad gør man? - man ringer self hjem til sine gamle.. xD .. ens far tager telefonen og pludselig har man hele familien med på medhør som fortæller deres mening og lidt går amok over kigurumi siden xD (nej den, nej DEN.. den er også sød... hvad fanden er det... nuuuuhr <- my family xD )... men det endte så med at de syntes jeg skulle købe en tigerdyr.. hvilket også var det jeg selv ville ha valgt :3 og så er vi næsten blevet enige om at min mor skal ha en med grisling xD ..

så nu venter jeg bare på den kommer :3 

fik også en mail om at mine røde linser + elver/dæmon øre er på vej til mig!! yay... 

nå... har også gået i et stykke tid og tænkt... "det er godt nok over et halvt år siden jeg flyttede hjemmefra.. men jeg har aldrig taget nogle billeder af min lejlighed.." ... så nu skulle det være.. xD ... og bær lidt over med mig.. der roder lidt... MEGET xD ... og ja xD der ser faktisk lidt skummelt ud.. men det er en rar lejlighed x3

~Soveværelse~


~Stue~

ja..det ser måske lidt småt ud.. MEN DET ER DET IKKE o-ó *elsker sin lejlighed* .... og køkken, bad og gang må i lige tænke jer til, for det er altså ikke så spændende at tage billeder af xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar