navigation

torsdag den 24. marts 2011

24.03.11

I dg vågnede jeg op med kvalme og migræne - great. Så ingen skole til mig i dag :/ 

det meste af dagen har bare gået med at stene, vasket tøj, ryddet op og finde ud af hvad jeg skal bruge af materiale til det første cosplay jeg skal lave til genki ~ sigh D:på en eller anden måde så er jeg glad for at Ashe fra FFXII ikke har så meget tøj på igen.. for det betyder at jeg ikke behøver købe så meget XD .. men so far kommer det cosplay til at koste 350 kr :3

ellers fik jeg også den geniale ide, at tage nogle billeder, nu når jeg alligevel ikke lavede noget,.. så here we goes.. 

mit amber cosplay er stadig ikke færdigt -.- men ja.. et billede skulle der lige tages.. faktisk er det ikke meningen at jeg skulle stå sådan her -.- .. det var bare lige selvudløseren der sagde "click" før jeg var parat xD
og så bare lige lidt for sjov prøvede jeg også lige mit Hope cosplay, baggrunden er fail, men ja min baghave er ikke just det pæneste sted i Nykøbing sååe ~ det må i lige leve med :3

and theeeeeen...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
!!!RANDOMNESS!!!

GUAAAAAHR D:< !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar