navigation

søndag den 27. marts 2011

27.03.11

I nat, besluttede min overbo/nabo at høre høj tramper musik til i hvert fald efter kl 3 om natten... Så fik jeg noget søvn? - det tror jeg ikke! - så er jeg pisse sur i dag? - ja, det tror jeg lige jeg er! 

Ellers er dagen også bare gået med at sove Top Gear på sofaen og spille lige AC multiplayer.. er nu i lvl 22, \o/ 28 lvl's to go.. fuuuuuu!

Seriøst, jeg ved ikke om det bare er mig, eller er der bare et eller andet beroligende ved at spille ac multiplayer? .. jeg elsker virkelig den følelse af at dræbe nogen i det spil ~ man føler sig så dejligt awesome 8D .. mwuhahaha.. og så det at stun' ens forfølger er også ret sejt :D 

I går begyndte jeg også på at læse min ene AC bog (AC: Renaissance) og kæft hvor er den bare god! god nok har jeg kun fået læst 27 sider, men sidder allerede og er helt fordybet i den. 

Det værste er bare... at den følger spillet, så ved at jeg kommer til at sidde og tude når Frederico dør ;n; *begynder så småt at sidde og snøfte* .. og ja, til jer der ikke ved det.. så elsker jeg virkelig Frederico.. <3 <3 <3 .. ;m; han er så deeejlig..! XD 

Har også fundet ud af at jeg ikke kan komme til svs-con alligevel :C æv æv æv.. ville ellers gerne.. men så må man bare nøjes med genki til sommer !

"It is a good life we lead, brother", "The best - And my it never change"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar