navigation

mandag den 21. marts 2011

21.03.11

I dag, var vi 7 i skole til nogle "DE-HER-TIMER-SKAL-I-VÆRE-TIL"-timer, det var nu ret hyggeligt, så ingen brok over det - selvom det er lidt weird når det ikke er ret lang tid siden vi havde den der snakke time med lærerne pga for meget fravær i klassen..

ellers, har jeg spille Assassins Crees Brotherhood i dag - hvilket var frustrerende men så alligevel rart. fik den sidste singleplayer achievement, hvor man skal ha 100 % i singleplayer.. HELL YEA!! og så nu mangler jeg kun 5 multiplayer achievements XD .. fuuuu





ellers har jeg ikke så meget at fortælle faktisk..

kun at jeg ser frem til om 13 dage, så det bliver en realitet hvad den nye sony ericsson kommer til at koste UDEN abonnement... for hvis den kun kommer til at koste 1000-2000, så har jeg råd \o/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar