navigation

tirsdag den 22. marts 2011

22.03.11

I dag havde vi en gæstelærer der skulle fortælle om usability (staves?), egentlig var det meget spændende, men de "opgaver" vi skulle lave var noget så kedelige ~gab~, men da vi kun var 7 i skole blev det alligevel en meget hyggelig dag.

ellers var jeg også i motionscenter i  dag - hvilket gjorde ondt ;n; i forvejen kunne jeg næsten ikke gå, pga. jeg havde nogle lorte sko på til en fest i weekenden så har vabler nogle dumme steder - så ingen løbe-træning-noget til mig i dag - æv. Men så måtte man bare lave noget andet :D

da man så endelig kom hjem, tændte man for 'boxen i håb om at man ville kunne spille lidt ACB multiplayer, men nej, selvfølgelig kunne man ikke komme ind i et spil så efter en halv time gav jeg op og prøvede igen efter aftensmaden, hvor det tog mig en time at komme ind i et spil.

suk tænker man bare - men nu mangler man kun 4 online achievements og er næsten nået i lvl 16 og skal helt op i lvl 50 D: suk





ellers har dagen også bare gået med at finde ud af hvad man vil ha tatoveret. altså.. ville jo godt ha en quote fra fable eller AC, men ved ikke om det bliver for kedeligt i længden :/ ... men ellers har jeg også overvejet at få Glyph'en fra min ynglings Esper fra FF XII tatoveret.

Ja, jeg ved godt det måske lyder lidt nørdet og dumt, men elsker virkelig Mateus og final fantasy XII ~ og efter min mening, så er FF XII det bedste FF spil til dato! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar