navigation

tirsdag den 15. marts 2011

15.03.11

Jeg ville ønske jeg havde det på den her måde i dag 
Men det har jeg ikke.. selvom jeg alligevel  får det lidt bedre af at se Frederico smile <3

Fik også min loli-kjole i dag, som jeg havde købt ved en fællesordre Mele og jeg lavede fra Clobbaonline... kjolen er virkelig smuk og af noget rigtig dejligt materiale.. MEN, den er desværre for stor til mig :/ ... så skal lige ha syet den lidt ind.. buhu.. 

ellers har jeg også fået brevet fra postvæsnet om hvor meget jeg skal betale i told og tænker bare ÅHHH MAI FUCKING GAAAART....overvejer seriøst at holde op med at købe ting fra asien mere -.- ...

men tilbage til at gense første sæson af House MD, imens man drikker varm kakao og har ondt af sig selv.. 

2 kommentarer:

  1. Vær' du i det mindste glad for at den er for stor, og ikke for lille, som min skjorte var -.-

    SvarSlet
  2. oh.. so true.. so true.. deres størrelses guide er også mega fucked op.. >>

    SvarSlet